czwartek, 5 lipca 2012



Hejka :* 

To teraz paznokcie truskawki :) 

Zdjęcie jest z internetu ale wyszło mi dokładnie tak samo -niestety nie mogłam zrobić zdjęcia swoich :( 


                                                                                          















Wykonanie:
1.Pokrywamy paznokcie czerwonym lakierem.

2.Malujemy zielone szypułki.

3.Teraz robimy białe kropeczki - przydatny lakier ze specjalną końcówką :)

4.Na koniec po wyschnięciu możemy pomalować bezbarwnym lakierem :)

Paznokcie wyglądają naprawdę słodko i cudaśnie :*


Pa :* ♥ 




















14 komentarzy:

  1. Myślałam że to Twoje :D takie idealne :) bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah no niestety nie miałam możliwości zrobienia zdj ! Ale wyszły bardzzzzzzoooo podobnie ! Dzięki za komentarz !

      Usuń
  2. ale słodkie!!!urocze!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER!! Masz talent, jeśli chodzi o malowanie paznokci ;)
    Da się u ciebie obserwować? Bo chętnie poobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej śliczne ! :)
    napatrzeć się nie mogę.
    zapraszam do mnie w wolnej chwili i do obserwowania :-)
    pozdrawiam, Patt

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam malować paznokcie ;) Truskaweczki już miałam kiedyś na paznokciach, ale może znów sobie takie namaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mojej płytce raczej nie wykonalne ;d Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądają. Szkoda że nie możemy zobaczyć, jak wyszły tobie.
    Na moich niestety też by nie wyszły. Mam za krótkie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te paznokcie :))

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowe zdobienie :)

    zawsze sama maluję swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie zrobione, wierzę, że wyszły Ci podobnie :D

    OdpowiedzUsuń